Van mens tot mens.

Van vraag tot vraag.

Bij Six Senses™ draait onze "mensenzorg" om meer dan alleen ondersteuning bij vragen; daarom staan wij 7 dagen per week klaar zodat jij altijd jouw hart kan luchten. 

Veilig winkelen, altijd, zonder compromissen.

Een van onze kernwaarden is transparantie en gemak, daarom bieden we verschillende veilige betaalmogelijkheden, waaronder iDEAL en creditcard. Ons beveiligde betaalproces zorgt ervoor dat klanten met vertrouwen kunnen winkelen, wetende dat hun persoonlijke en financiële gegevens veilig zijn. Zowel in de winkel als online werken wij samen met bedrijven die hun certificaten en vakmanschap met verve dragen. Gecertificeerde partners met netzoveel hart voor uw (digitale) veiligheid als wij. 

Slechts een bericht van jou vandaan. 

Bovendien streven we naar optimale bereikbaarheid en toegankelijkheid voor iedereen. Daarom staat ons selfcare team, onder leiding van Luca, 7 dagen per week voor je klaar of dat nu in de winkel is of via een digitaal bericht. Of het nu gaat om vragen over onze producten, het bestelproces of hulp bij een specifieke situatie, Luca is beschikbaar via e-mail op luca@six-senses.nl om persoonlijke ondersteuning en uitleg te bieden of loop gewoon even binnen, we helpen en ondersteunen met alle liefde. 

Impact van retour zendingen

Bij Six Senses™ zijn we ons bewust van de impact die retourzendingen kunnen hebben op het milieu. Daarom streven we ernaar om het aantal retourbestellingen zo laag mogelijk te houden. We begrijpen echter ook dat er momenten zijn waarop een retourzending noodzakelijk is, en we moedigen onze klanten aan om zich bij ons te melden als ze niet helemaal tevreden zijn met hun aankoop.

Ons retourbeleid is ontworpen met begrip voor de behoeften van onze mensen, evenals met respect voor het milieu. We willen onze mensen aanmoedigen om bewuste keuzes te maken bij het winkelen en om eventuele vragen altijd te stellen, een van de redenen waarom we 7 dagen per week bereikbaar zijn. 

Niet goed, geld terug, altijd, geen uitzonderingen. 

Bij Six Senses™ is het belangrijk om te benadrukken dat ons 'niet goed, geld terug' beleid zonder aarzeling wordt toegepast. We willen dat onze klanten volledig tevreden zijn met hun ervaring bij ons, en als een product niet aan hun verwachtingen voldoet, zullen we zonder aarzeling een terugbetaling verwerken, dit gebeurd dan op dezelfde dag en betaling zal ook dezelfde dag worden uitgekeerd. Wel zo eerlijk. 

Voor mensen, door mensen. 

Bij Six Senses™ zijn we er trots op dat we niet alleen producten verkopen, maar ook voor je klaar staan als er misschien wat onduidelijkheden zijn ontstaan of als je ons gewoon even nog hebt. Wij staan altijd naast je. Zij aan zij, opweg naar een fijn gevoel. 

Neem contact op